maysa-19 Benim bebiş dün 4. Ayına girdi dünden beri gündüz habire mama istiyo emmiyo huysuz bugün sabahtan başladı ekstra gündüz az az anca bir saat uyumustur gaz vs . Bı sorunu yok
NurR maysa-19 4. Ayda burda çoğu anne aynı durumdan şikayetçi oldu bende dahil bebeklerin 4. Ayda atak dönemi sanırım huzursuzluk alıyo başını gidiyo bazıları hemen düzeliyor bazıları 6-7 aya kadar devam ediyor
maysa-19 NurR bi derdide yok dünden beri bı memem dışarda biberon emzik elimde bı birini bi birini veriyorum artık hangisinde susarsa şaştım şimdi uyudu bakalım inşallah yerine koyunca uyanamaz
Mervemeyra Benim bebeğimde 4 ay 20 gülük bazen çok iyi saatinde uyuyo bazen huysuzlanıyosaatlerce uğraşıyoruz uyku için veya devamlı kucak istiyo emzirmemde sorun olmadı ama devamlı ağzında salya ve eller ağızda
maysa-19 Mervemeyra aynı aynı eşim dün göğsüne kafasını yaslayıp gezdiriyor çocuk kusuyo o salyayla akiyo hiç farkında değil öyle dolasiyolar
oglummehmedim 2gun sonra 4ayinw girecek hem gazi var hemde çok mizmiz bütün gün kucağında gezdir diyo