basaktpe12 Evla-33 ne zaman vermeye başladınız Veya söyle sorayım 5-6aylıkken iken 1-2kasık verdiniz mi
Usengeccanee Evla-33 benimkide icmiyordu hiç sevmiyordu şişenin kapağıyla vermeyi denedim tabi dikkatini çekiyordu içiyordu oyun sanıyordu 🤣🤣🤣🤣 sonra ek gıdaya başlayınca Bi iki bardakla verdim yavaş yavas şimdi 9 aylık artık alıştı sürekli vermeye çalışıyorum bardakla
mihrosum Evla-33 avent pipetlı biberon aldım sadece onda ıcıyor.baska suluk aldım ucunu parcalamıstı 1 gram su ıcmedı. Gittim yine avent aldm
Oznurrmehmet Benımkı de su ıcmıyordu yenı basladı .emdıgınden ya da mamadan aldı demekkı bu zamana kadar dedım . 10 aylık suan ıcıyor
basaktpe12 Evla-33 eğer o anda tiksindi ise bi süre daha tiksinmeye devem eder bizimkide öyle yaptı ama 8aylık iken havalar ısınınca artık su istedi ona uygun alıştırma suluğu alın çok akmayanlardan
Oznurrmehmet Evla-33 evet bende canımı sıkıyordum ıcmıyor ıcmıyor dıye son bı deneyım dedım içti normalde tukuruyordu oyun yapıyordu 😀
Oznurrmehmet Evla-33 gıderek vucudu suya ıhtıyac duyacak ve ıcecek bence sızınkıde . benımkıde oyun oynuyordu Guluyordu ama sımdı kana kana ıcıyor eczaneden ona uygun suluk alabılırsınız kucuk ,ben buyuk almıştım genzıne kaçıyordu su .sımdı Kucugu ıyı gelıyor .