Selam kızlar 2 ay 27 günlük bebeğim var. Gece uykuları çok şükür oturdu. Ama gündüz çok düzensiz. Belirli bir saati yok. Bazen uzun bazen çok kısa uyuyor . Bu ara kucakta uyuyor koyar koymsz uyanıyor. Hiç ev işi yapamıyorum böyle olunca. Sizde durumlar nasıl??