Ebbrru benim 5 yaşında oğlum var ben ona sütüm yetmediği için 4 ay mama verdim ama emzirmeyi de bırakmadım ondan sonra mama vermeyim diye gittim kutulu bu nişaştalı şeylerden mi almadım içine şeker koyup yedirdim yayla çorbası yaptıysam baharatlı tuzlu yaptım ne tuz ne şeker hiç bişeye dikkat etmedim 1.5 yaşında emmeyi bırakınca da verdim gece bebe bisküvi süt gündüz bile çoçuğum kabızlıktan çok çekti zaten reflüsü vardı iyice azdı hep milletin lafıyla Yok aman yesin onu bişey olmaz biz 40 içinde verdik ne kadar cahilmişim yavrum şimdi hep tatlı şeyler cipsler hazır şeyler yemek istiyor bir damla sebze yemiyor ha illa her çocuk öyle oluyor ama ne kadar geç okadar iyi şimdi herşey kanser herşey hormon kızım 4 aylık bunda çok okuyorum araştırıyorum instagramdaki doktorları takip edin Harikalar bi arkadaşım dan öğrendim ben çocuk büyütmek nasılmış şimdi çok vicdan azabı çekiyorum oğlumu çok kötü besledim 😕 siz ilkse kimseye bakmayın kimsenin çocuğunuza şekerli paketli şeyler ev yapımı bile olsa vermesine izin vermeyin herşeyin tadını alsın çocuklar zaten ömür boyu yiyecekleri