yuksekipek 22 günlük hafif sarılığı devam ediyor tek gogsumdende süt 20 cc anca cıkıyor. Gunde 2 defa sabah aksam olmak uzere 50 cc sade bebelac 1 veriyorum(gold,ar,vs felan degil) besleyiciligi nasil?
Kmsal78 yuksekipek Bende bebegime gold bulamayinca mecbur bebelac vermistim ama gaz bombasi yapti bizimkini ve 2 saatte bir acikiyordu normalde mamayla 4 saati bulmasi gerekiyor diyorlar doktorlar
ikicocukluAnne_ yuksekipek ben kullanıyorum güzel suda hemen eriyor aptamil kullanıyorduk o ermiyordu bu iyi doyurucu 3 aaatte anca acıkıyor bebeğim 4 aylık
yuksekipek Kmsal78 suan hala kullanıyomusunuz bebelacı hangi mamaya gectiniz. Ben 2 gunden beri veriyorum gaz yaparmı diye gozlemlemedim hicc Bebeginiz yenidogansa 4 saati gecmemesi normal anne gogsunu emsede ayni miktar süt emerdi diye dusunuyorum
Kmsal78 yuksekipek Normal bebelac kullanmiyorum daglara taşlara cok zor gecmisti benimki kiminede iyi geliyor benim suan bebegimde alerji cikti ama yinede bebelac gold serisinden kullaniyoruz
yuksekipek Kmsal78 biberonu calkalayarak mi yapiyordunuz acaba mamayı oyle mama hazirlamak cok gaz yapıyor hava kabarciklari olusuyor mamada birde biberonu iyi tutamazsa ve surekli birakip geri emerse gaz alir ben mamayi koyduktan sonra kucuk kasikla saat yonunde karistirip icirdim bisey olmadi zannımca
yuksekipek ikicocukluAnne_ evet suda hemen çözünüyor bu mama tortu bırakmıyor. Sadece mamami veriyorsunuz siz ? Anne sutude varmi kilo alimi nasil Benim ablamda ilk once aptamil kullandi iyi kilo aldirdi sonradan bebelac golda gecti oda aldirmaz.oldu bebekten bebege degisiyormu acaba
ikicocukluAnne_ yuksekipek değişiyor tabi aptamil aşırı kabız gaz da yaptı bizde bebek kendisi seçiyor beğenmeyince içmiyor memnunum ben bebelac dan hemde. Uygun fiyatlı
ikicocukluAnne_ yuksekipek mama meme gidiyoruz atak döneminde sütüm azaldı ama yinede emziriyorum arada kilo alımı da 3 haftadır falan kullanıyoruz mamayı iyi normal aptamil ağır geliyor
Kmsal78 yuksekipek Tabikide hayir dogdugundan beri mama veriyorum 8 aylik bebegim kasikla karistiririm hep ve oyle birakmaz biberonunu gaz yapicak birseyde yok aslinda o yuzden o mamaya asiri derecede uzagim malesef
yuksekipek ikicocukluAnne_ bende 2 gundur veriyorum tek gogsumde sutum cok az birde sariligi cabuk atlatsin cabuk toparlasin diye gunde 2 kere zaten eger dokunursa buda sma yada hipp alirim aptamili o kadar övüyorlardı ama cogu bebegede dokunuyor
ikicocukluAnne_ yuksekipek evet alıyor ama ben normal bebelac kullanıyorum gold değil 4 ay 15 günlüğüz en son 4 aylıkken gitmiştik 7 kiloydu ama sanki bebelaca geçince daha da birden alıyor gibime geldi az veriyorum mümkün olduğunca emziriyorum tabi bebekten bebeğe değişiyor
yuksekipek ikicocukluAnne_ tabikide bebekten bebege degisir bakalim bizde 19 gunde 700 gr almisiz sdece anne sütüyle mama destekli ayın sonunda gorecegiz bakalim tesekkur ederim sizede💜💙🥰
ikicocukluAnne_ yuksekipek kesinlikle hele küçükse önermiyorum aptamil ben neler çektim meğer mamadan mış gaz büyüyünce de kabız yaptı 4 güne kaka yapan bebek şimdi bebelac geçince günde 2 kere yapıyor şükür
ikicocukluAnne_ yuksekipek bizde sarılık olmuştuk hemde Anne sütü sarılığı 2 ay sürdü mama verdim arada çabuk atlattık geceleri falan veriyordum işe yaramıştı
ikicocukluAnne_ yuksekipek evet o haftalarda çabuk alıyor kiloyu ama 4 aydan sonra yavaşlıyor demişti doktor benim sütüm mamadan da çok yarıyordu boyuna gidiyordu hep ama kısmet emmeyince azaldı şimdi az az emiyor çoğalıyor sizde tavsiyem sürekli emzirin en çok o zaman çoğalır umarım hiç azalmaz🧿 rica ederim 😌