zeynepela2 Sirinbusra valla eşime 490 ken alalım dedim düşer almayalım dedi şuam 522 . Bence alın siyasi istikrarsızlık var ne olucağı belli değil. Uzun vadede bozdurmuycaksan tabi
mandalina_kokulum Bence almak şu an pek mantıklı değil baya yüksek. Benim eşim iki bileziğimi satacak şimdi satayım düşünce tekrar alacağım kâr etmiş oluruz dedi
Minis En azından bu hafta bekleyin. En yüksek seviyelerde, alırsanız ya zarar edersiniz ya da uzum vadede bozduramazsiniz
anestod Arkadaşlar Sedat Peker açıklama yaptıkça altın fiyatları artacak. Yazın bunu biyere. Altin güvenli limandır üç azalsa beş artar. Heran alınabilir.