Merhabalar herkese kızlar çok uzun zaman oldu bu sayfaya girmeyeli ,bişeyler sormayalı ama bu uzun zaman sonra bir şeyleeri hep halletmeye çalıştım . Bu zaman zarfında ev taşıdım yeni ev ,yeni düzen ,ev işi bebek deerken telefona bakıp bişey yazmak çok zor oluyor.. tabi bu arada kızım 1 yaşına girdi . 1 aydır çok sık kayınvalidemlere gelip burada kalıyoruz yakın olmasına rağmen destek oluyorlar tabi bebeklikten de alışkın olduğu için onlara yabancılamıyor bu arada yürüyor ve sürekli dışarıya çıkıp çocuklarla vakit geçirmeyi seviyor ve istiyor bende elimden geldiğince çok kısıtlamak istemiyorum rahat olsun istiyorum . Ama gece olunca sıkıntımız başlıyor emen bir çocuk hiç bırakmadık ve hep emdi sürekli her fırsatta bana yapışıyor ve buda beni bir saatin sonra sıkıp bunalıtıyor ama emmediği zamanda uyumuyor .önceden böle değildi şimdi ağlıyor ve direniyor bu son 1 aydır çok bunaltıyor sizler gibi bu durumu yaşatıp ne gibi bişey yaptınız ne yapmam lazım benimle paylaşırsanız sevinirim 🙏🙏