bundlebeach Benim kızım 9 buçuk aylık. Gündüz iki kez kısa uyku yapıyor. Akşam 9-10 arası gece uykusuna yatıyor, bir kere mama içmek için uyanıyor gece, sabah 8 gibi uyanıyor. Henüz diş yok ama yakında çıkar dedi doktor, kabarmış diş yerleri belli oluyor. Emeklemiyor, yüzüstü durmayı sevmiyor. Yürüteçte gidiyor fakat koltuk kenarından falan tutulup durmuyor. Biraz tembel mi ne bizimkisi🤣 Yatarken asla yerinde durmaz gece sürekli dönerek uyur. Oyuncak asla sevmez: aklı fikri şarj aleti, üçlü priz, telefon ve kumandada 😂 Alkış ve bay bay öğretmeye yeni başladım henüz yapamıyor. Arada zorda kalırsam çizgi film açıyorum, uzun süreli olmamak kaydıyla. Onun dışında pek aktivite falan sevmez sıkılır, kucak ister. Ek gıda olarak da sabah devam sütü, bir iki saat sonra kahvaltı olarak yumurta peynir falan veririm. Öğlen bazen çorba bazen patatesli kıymalı falan yemek yaparım. Genelde bizim yediklerimizden yemek ister. Gece uyumadan da muhallebi ya da kaşık maması falan veriyorum. Baya detaylı yazdım. Böyle işte. ☺️☺️