Elifcelik
Kizlar bebegim 2300 dogdu kilo nasil aldirabilirim..
Gamze0677
Sık sık emzirerek mama tercih etmeyin kilo aldırmıyor özellikle gece emzirin
Mervegl
Gece beslenmenin daha çok kilo aldırdığı söyleniyor gak diyince meme guk diyince meme verin😁
Ozlemberkay
zehyag61
Benimki 2050 doğdu kuvezde 1950 düştü. Bol bol emzirdim 2inci ayında 3600 oldu suan nerdeyse 3 aylık olacağız. Yani hiç korkma bol bol emzir o yavaş yavaş toparlanir insallah😊