Belinaymuhammadi ben kullanıyorum canım hamilelikte panik atak başladı daha önceden de başka bir sebepten kullanıyordum hamile kalınca bıraktım bu sefer de panik atak başladı hamileyken içmek istemedim kendim baş etmeye çalıştım ama doğumdan 2 ay sonra mecbur başlamak zorunda kaldım doktorum da bebeğimi etkilemeyeceğini söyledi Selectra kullanıyorum