Lokum benim oglum suan 8 ay 6 gunluk hic yastik kullanmadik cunku inanilmaz zararlari var doktorumuz anlatmisti. Ama reflusu olanlar icin aksine oneriliyo daha ileride mide hastaliklarini engellemek icin oyuzden tereddut etmeyin ama normal yastikla olcak iş degil bence kesinlikle reflu yatagi alin mucizevi bisey bu.