Sibellaydiin benim oğlum da öyle yiyordu. son 2 haftadır mama tepsisinin üstüne kağıt ve boya kalemleri koyuyorum, ya da küçük kapların içine azar azar su koyuyorum, ya da mutfak eşyalarını eline veriyorum (artık o an ne ilgisini çekerse) öyle biraz oyun, biraz sohbet muhabbet yediriyorum. ilk gün biraz zorlandık ama sonra alıştı hemen. şimdi hiç video aramıyo, hem de eskisinden daha kolay yiyo.