ikiKudurukAnnesi Bebekleriniz gece uykusuna geçmeden ne yiyor hanımlar sadece emzirip mi yatırıyorsunuz yoksa muhallebi tarzı bir şey mi yediriyorsunuz ? Ve kay aylık
Sevgilimmm ikiKudurukAnnesi 15 aylık yulaf maması yaparım ya da hipp in iyi geceler mamasindan veririm
Cheddar ikiKudurukAnnesi en son 7de yemeğini yiyo. 20.30da uyuyo. Bişey vermiyorum 16.aydan beri bu şekilde şuan 21 aylık
Fatosasel ikiKudurukAnnesi iyi geceler maması veriyorum 14 aylık ama yinede emerek uyuyo gece de en az 3 4 kere kalkar emmeye
AyseMelodi ikiKudurukAnnesi Biz şuan 4.5 aylığız. Yaklaşık 2 aydır gece beslenmesi yok. Akşam en geç 9.30 da mamasını yer ve uyur. Kolay kolay da uyanmaz kızım. Uyansa da çok nadir mama yer.
Beneklikedi Bizim ki7 ay 10 günlük.. emziriyorum.. sık kalkmasın diye mama muhallebi vs denedim ama yok.. illa kalkacak.. geceleri en az 3-4-5 kez kalkar
Sweetie Beneklikedi benim kızım da bir hafta sonra 7 aylık olacak çok sık uyanır ama ben emzirmiyorum sadece 1 kez çok ağlarsa 2 kez çok nadir 9.ayda gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum
Cicis123 Benim kız 19 aylık gece en az 3 kere emer artk kesmem lazım cnku meme dışında bişey yemek istemiyo
Beneklikedi Sweetie bende 1 e düşürebilsem keşke.. yaşından önce kesmeyi düşünmüyorum ben.. tabi bu halimize şükrediyoruz biz.. 13-15 kez kalkıyorduk eskiden
eymenkerem ikiKudurukAnnesi kac aylik 5 6 defa baya fazlaymış sizi emiyorsa alışkanlık olabilir emmiyorsa da dış sancisindam kalkiyor olabilir. Bizim doktorumuz gece 9 saat açlığa dayanabilecegini söylüyor bebeklerin.