Aslie dört aylık olduğunda ilk yolculuğumuzu yaptık. Sonrasında altı kere daha bindi ama en rahatı en kolayı ilkiydi. Bende çok korkuyordum ama büyüdükçe zorlaşıyor küçükken çok daha kolay emin olun. Tabi salgın falan var diye korkmadım değil ama dikkat etmek gerekiyor. Birde bebeğinizi iniş ve kalkışta emzirin vaya emzik verin ki kulakları etkilenmesin