Mirac16 zamanı gelince olacaktır. Benim oğlum 18 aylık, 5 kelimesi var nerdeys. Ekran yok. Sadece gün içinde 5 dk telefonda uygulamalardan hayvan ve vücut bölümleri gösterme yapıyoruz. Kitap okuyoruz çok seviyor ama yok 😚 yürümeye gelince de daha zamanı var annesi, 13.5 aylıkken birden yürüdü. Biz karşılıklı babası ve ablası ile geçtik bıraktık gel hadi gibi oyunlar ile çağırdık. Daha sonra birden kendi kalktı. Herşeyin zamanı var 🌹