Mevakemaleyna tabiki sordumdaaa kullandım canım öksürüğe çok iyi geliyor.Bn adını duyduğumdaaa bile bi afallsmıştımmm ilk defa duydum ya.bizim doktor pek ilaç kullanmayııı ve kullandırtmayııı sevmiyor.çok ciddi bişy olmadığı sürece .şükür çokta memnunuzzz.doktorunuzaaa gittiğinizdeee sorun belki sizin doktor hayır dicekkk yada hiç duymadım dicek .Bn söyledim cnm sadece🙏