Hamsicikk [silindi] canim medicanada Perihan topçu yaptı cok memnun kaldık hemende iyileşti arkadasimda ona yaptirdi onlarda memnun cok iyi bi hekim gozün kapalı emanet edebilirsin
Akbasrabia [silindi] iki oğlumu da doktor Erdal Karakaya sünnet yaptı aşırı aşırı memnun kaldığım bir doktor 😊
Hamsicikk [silindi] sünnet 850 muayne 250 idi canim 1100 e denk geldi ama çok steril di odamız vs bitek iğne yaparken ağladı o kadar
[silindi] Hamsicikk siZde sünnet edilirken bebeğin yanındamıydınız eşinizle acaba? Birde ne zaman sünnet oldu cok sordum ama bende ilk defa olunca merak ettim kusura bakmayın🥰🥰
Hamsicikk [silindi] estağfurullah evet bizde girdik ameliyathane emziriken yapti 15 dkk falan sürüyor zaten hiç aglamadi perde çekiyorlar zaten bebek anne babayı gördüğü için hiç korkmuyo biraz tabi şebeklik yapıyosunuz😅😅😅