Sumeyyekaratas Arkadaşlar merhaba kızım henüz 2 günlük doğalı 48 saat oldu ama hiç kaka yapmadı 3 defa çiş yaptı normal mi acaba? Yaşayan varmı?
Abarca Sumeyyekaratas yenidoğan bebeğin kaka yapması beklenir. 24 saatte 1 tl büyüklüğünde 3 kez kaka yapması doyduğu anlamına gelir. Emzik ile oyalanmıyor değil mi? Ya da dil/dudak bağına bakıldı mi?
Burcu35 Sumeyyekaratas kaka yapmadan hastaneden çıkışınıza nasıl onay verdiler? Bebeğin kakasını yapıp yapmadığını mutlaka sorarlar
Sumeyyekaratas Meli Janss anne sütü ile besliyorum her 2 saatte bir emziriyorum bazen 1 saat aralıklarla sütüm de iyi emmeside iyi ama yapmadı henüz
Sumeyyekaratas Abarca hayır emzik hiç vermedik 1 1.5 saat aralıklarla emziriyorum sütümde iyi emme refleksine bakıldı iyi denildi
Sumeyyekaratas Burcu35 24/48 saat normal denildi ama henüz yapmadı yarın doktor a götüreceğiz artık yapmazsa sabaha kadar
Sltn Sumeyyekaratas kaka yapmaması yenidoğan için bir sıkıntı.doktora görürseniz daha iyi mekonyumu atması gerekir.kaka yoksa doymuyordur.
Janss Sumeyyekaratas Yuttuğunu anlıyorsunuz değil mi annesi emerken ? Sıkıntı olabilir doktorunuz uyarmış mıydı acaba konuyla ilgili ?
Sumeyyekaratas Janss evet yutkunmalarını takip ediyorum hayır herhangi birşey demedi 48 saate kadar normal daha sonrası için hastaneye gitmemizi önerdi
Hoki Sumeyyekaratas yeni dogan bebegin hemen midesi dolmazmis benimmoglumda eve geldigimden 2gunnsonra yapmıştı
emelxgulsah25 Hoki merhaba bnm kzm.doğumdan sonra gün yapmıştı sanrm 3 gün hastane de kalmstk sezeryan olduğu içn tam hatrlmyrm ama siyah bi diskı attı. İlk daha sonta normal. Yapti
emelxgulsah25 Sumeyyekaratas merhaba benm.kzm tam hatrlmyrm ama snrm doğumun ertesi gün ypmsti ilk siyah bi.diski yaptı snra normal oldu
Aysktr Sumeyyekaratas aynısı basıma geldi hastaneden bırakmayacaklardı ama ben cıktım doktor tavsiyesi ile gece emzirdikten hemen sonra 2 çay kaşığı mama verdim sabaha kakasını yapmıs olarak altını değiştirdik belki denemek istersin tabi mamadan dolayı gece emme süresi uzadı tok olunca emmedi ama bi sorun yasamadık cok sükür