Ferayozanoyanege İdrarında yüksek miktarda enfeksiyon çıktı ve ateşi cok yüksek olmadıgı halde havale gecirdi cok kötüydü ilk cocugum ve ne yapacagımı sasırdım. Yasayan var mı? Bir daha olursa ne yapacagımı bilmiyorum
AsyaninAnnesiiii Ferayozanoyanege çok geçmiş olsun 🥺 nasıl anladiniz ateşi düşük iken havale geçirdiğini ne gibi bi belirti vardı.
Nrgs Ferayozanoyanege soğuk havale diye bir şey varmış ondan mı geçirdi acaba oğlumun ateşinin 39,7 yi gördüğü oldu ama bir şey olmamıştı normal havale çok daha yüksek ateşte oluyor diye biliyorum
Ferayozanoyanege Kaskatı kesildi titremeye basladı dudakları morardı cok kötüydü o günden beri panik atak hastası oldum zaten ne uyuyabiliyorum ne yalnız bırakabiliyorum… doktorlar da söyledi, ben de anladım o anda zaten az cok kulak aşinalığı vardı
Ceyo0666 Ferayozanoyanege cok gecmis olsun bizde idrar enfeksiyonu yasamistik baktim hic inmiyoe hemen banyo yaptirmistim tek atletle takip etmistim