hsyn 2 yaşında aşısı var zaten bebeklerin o ara asi için erken gidin kan tahlilini de orda verin ben asi için gittiğimde tam kan sayımına baktirdim. Arada bakılması gerek diye düşünüyorum. Allah korusun bi çok hastalık kan tahlilinden anlaşılıyor hemen hemen . Erken teşhis ve erken tedavi yönünde düşündüğüm için hasta olduğunun dışında hasta olmadığı zman bile yaptırmayı düşünüyorum ben . 6 ay da yada senede bi hasta değilse baktırmak normal bence . Sağlık ocağında baktiracaksaniz doktoru genel tam kan sayımı tahlili istedi ondan tahlil de istiyorum diyin . Ben istiyorum derseniz yapmazlar.