Canan27 canım doktoruna danışmalısın ama eğer kilo alımı normalde tavsiyem acele etme ek gıda gerçekten çok zor küçük olunca daha da zorlanırsın benim bebeğim çok istiyordu ben beşinci aya girdikten sonra tadımlara başladım doktoruma danışarak tanımlar bitti kaldım ne versem nasıl versem tariflere bakıyorum bir kaç şeyle sınırlı şu an 8 aylık olacak yeni yeni oturttum bir şeyleri o yüzden bence altıncı ayı beklemek en iyisi kilo alımı normalse