arelinannesi1234 Merhaba kızlar bu benim ilk postum ilk sorum . Insallah cevap veren çıkar. Ben Unibaby kullanıyorum asla temizlemiyor kusuyor yakasi sarı oluyor makinaya atıyorum aynı şekilde çıkarıyorum onerebileceginiz çamaşır deterjanı varmı
snysny arelinannesi1234 bende onu kullanıyorum bosuna yıkıyorum aynı kirli cıkarıyo. Ya duru ya da dalin granül deneyecegım yorumlsrı cok iyi
TospikOglusum arelinannesi1234 canm ben MİNİES kullaniyrm gayette memnunum.asla kusma yapmiyo ha bu arada toz olanları da duydum ama makineyi bir süre sonra bozabildigi için almak istememistim
Simurg arelinannesi1234 bende o markayı kullanıyorum. Toz deterjan pek önerilmiyor bebeklerin cildi hassas olduğu için. Zorlu bir lekeniz varsa ipucu; beyaz sabunu leke üzerine sürüp gineste bekletin sonra makinede yıkayın
Fasulye12 arelinannesi1234 ben roxy kullanıyorum memnunum gerçi kaka bulaştığı zaman atletini arındırıp leke çıkarıcıda bekletiyorum ondan da olabilir
arelinannesi1234 Sumeyyebaglan htceee98 Aselimmm47 Fasulye12 Simurg Teşekkür ederim kızlar yorumları okuyorum 😘
Aselimmm47 arelinannesi1234 e bebek markası deterjanı lekeleri çok çıkartıyor diyorlar ama ben kullanmadım ve içeriği temiz değil sanırım. Ama isterseniz girip bakın yorumlarına baya övülmüş leke konusunda onunla perdelerini yıkadım bembeyaz oldu diyenler bile var 🤷♀️
Sumeyyebaglan Leke çıkarıcı olarak e bebeğin baby me leke çıkarıcısını kullanıyorum baya etkili memnunum. Deterjan olarakta dalan granül kullanıyorum
leylimleylim arelinannesi1234 ben duru granül matik, yumuşatıcı olacakta yumos bebek kullanıyorum. Cok memnunum:)