Nisaninannesi36 Blknss12 benim kızım 9 aylıkken alkış 10 aylıkken baybay yaptı. 12 aylıkken de işatet parmağı göstermeye başladı.
minibiranne Blknss12 alkış yapmaya 9. Ayda yaptı . Bay bay 10 buçukta yaptı. İşaret parmağıyla tuşlara basmayı sanırım 8. Ayda yaptı. Gel gel yapmıyor daha pek çalıştırmadım ondan da olabalir
Blknss12 Mother_54 ben de çalışmıyorum hep oglumlayim.. ne gibi şeyler yapıyorsunuz gün içinde? Kaç aylıktı bı de
minibiranne Blknss12 https://ty.gl/jw1upjgl ilk bu oyuncağın ortasındaki tuşa basmaya başladı eliyle 7 aylıkmış videolarına baktım. Daha sonra yürüme arkadaşının tuşlarına ve çevrilen şeyleri yapmaya başladı