Blknss12 Arkadaşlar bebeğiniz bu gel gel hareketi el sallama hareketi alkış yapma gibi şeyleri ne zaman yapmaya başladı? Bı de işaret parmağını ne zaman kullanmaya başladı mesela biseyler göstermek için ya da düğme tuş gibi şeylere basmak için? Sadece merakımdan soruyorum ortalama hangi aylarda oluyor bu hareketler?
GoGirl Blknss12 ilk ne zaman yapti tam hatirlayamadim alkis by by ama 1 yasindan onceydi 12 aylikkrn isaret etmeye basladi kucuk kucuk ama 15 aya kadar normalmis
Zelisblt Blknss12 kkızm 10 aylık iken alkış ve By By yapıyordu, 11 12 gibi de düğmelere basmaya başladı.
Aselimmm47 Blknss12 kızım 6.buçuk aylık Dı ilk bay bay yaptı 7 aylık da alkış ama biz çok sık yapıyorduk bu hareketleri. Şimdi 11 aylık istediklerini parmağı ile gösterip ııııhhhh diyor yürüme arkadaşının müzik düğmelerine basıyor.
Deletedmom0099 arkadaşımın oğlu 8-9 aylıkken alkış bay bay yapıyordu, 1 yaşında parmakla gösteriyordu, 10 aylıkkende yürüdü benim kızım 11 ay 10 günlük bi ara 3-4 gün kadar alkış yapmıştı bıraktı, bugun 2 kere daha yaptı yeni öğreniyo. bay bay yok henüz
Blknss12 Deletedmom0099 benim de oğlum 10 gün sonra yaşına girecek hala alkış bay bay gel gel yapmıyor.. tuşlara basmaya da yeni yeni başladı ama tam değil. O pit pit yapma oyuncağı var ya onunla baya ilgilendi bugün mesela. Yürümeye de başladı gibi koltuktan koltuga geçiyor mesela. Alkış da o kadar çok öğretmeye çalışıyorum ki ama niye yapmıyor acaba ya😔😀
Blknss12 Aselimmm47 maşallah çok erken başlamış hepsine biz 12 aylık olduk neredeyse hiçbiri yok. Aslında hep tekrar ettiğim şeyler gel gel bay bay ozelikkle. Oyuncaklari toplarken oyuncaklara bay bay yapıyoruz, yoldan geçen arabalara falan hep bay bay diyoruz ama yok yapmıyor hiç 😑
limonlukarpuzzz Blknss12 8 aylikken alkis yapiyordu 9 aylikke. Bay bayi ogrendi 11. Ayinda yurudu 12. Audada parmak işaretini yapmaya başladi
neslihan-87 Blknss12 Şuan 8 aylık alkış yapıyor ben birde ellerimi açıp çak çak yapmayı öğretmiştim onu yapıyor
Aselimmm47 Blknss12 bu hareketleri yapması için desteklemek çok önemli biz her şeye merhaba güle güle der el sallardık babası eve gidip gelirken sokaktan geçen insanlara kuşlara, babası ile birlikte şarkı söylerdik hep alkış yapardık, şimdi hangisini istiyorsun neyi istiyorsun diye soruyoruz işaret parmağıyla göstermesi için
Blknss12 Aselimmm47 kaç aylık bebeğiniz? Ben de bugünden sonra daha ağırlık vereceğim öğretmek için. aslında hep şarkı söylüyorum dans ediyorum karsiisnda alkış yapıyorum ama ne bileyim canı yapmak istemiyor herhalde 😀
CansuFeyyaz 10 aylık alkış annecim dediğimde sadece alkış yapıyor bay bay yapmadı hiç bişeyleri göstermesinde hiç yapmadı
Aselimmm47 Blknss12 şuan 11 ay 20 günlük. Baba ile yapınca daha etkili oluyor ki bebeklerin beyin gelişimi içinde çok etkili ailecek şarkı söylemek dans etmek yapabilme fırsatınız oluşuyorsa mutlaka yapın zamanla ilgisini çeker. Kitap da çok etkili bu konuda benim kızım şimdi kitabını getir okuyalım annecim dediğinde kitaplık dan getiriyor, bir şeyleri istediğimde parmağımla işaret ediyorum istediğimi getiriyor ki bu sayede oda öğrendi bence ben faydasını çok gördüm bunların umarım sizde faydasını görürsünüz
MasalMomy Blknss12 6 aylıkken gel gel yapıyordu. Şimdi 11 aylık. Bay bay, alkış, çak, gel gel, beş beş, kulak, burun, göbek göstermek şıkı şıkı diyince oynuyor bide. 1 aydır çok iyi yapıyor hepsini Parmağıyla da her istediğini gösteriyor veya anlatıyor