Gamzeburkan Canoglum1 gittiğinizde doktora sormanızı tavsiye ederim göbek temizliğini pek önermiyorlar genelde Allah korusun pişman olursunuz doktor temizleyin derse temizlersiniz bence.
Emel_81 Merhaba benim kızımdada var 7 aylık bende kir zannedip doktora sormuştum ve 1 yaşına doğru geçer dedi
asenaaybuke Göbek bağının düşmesi sonrası oluşan bi durum benim oğlumda da var 1 yaşına girecek geçmedi ikizi var kızımın 6 aylıkken geçmişti