SonSerce 27 aylık hala o cesareti bulamıyorum kendimde. Sadece sabahları emiyor ama sanki o emmesi aramızda görünmeyen bir bağ gibi hissediyorum. Kendisi bıraksa diye bekliyorum ama yok her sabah “anne memeee” diye çıkıyor üstüme 🤷♀️
Minik_Hanim SonSerce biz gun icinde surekli o haldeyiz yakalarimi çekiştiriyor memmee memmeee memmeeeee🥲
Balbademim3 Ultraslan40 canım erken mi doğdu neden o kadar yoğun bakımda kaldı? Sanırım o yüzden dayanamıyoruz birbirimizi anlıyoruz benim de oğlum 1 ay küvözde kaldı benim için çok zordu birdaha seni bırakmıcam dedim ve yatağımı bile ayırmadm hep yanındayım geçen o zamanları telafi etmek için hep çabaladım yetmiyor biraz ayrı kalsam özlüyorum çok duygusal bakıyoruz ama bugünler gelmeyecek birdaha bu kadar küçük olmayacak. Kucakta durmayacak. İçim gidiyor bir gün oturdum büyüyor diye ağladım 😌 ah annelik çok farklı bi duygu
Ultraslan40 Balbademim3 maalesef erken doğum,, hah işte aynı hisleri ben de yaşıyorum. Sürekli o günleri ya unutamazsa hissi oluyor daha fazla emzirmek istiyorum. Zamanla geçer inşallah ama bu ben de ciddi travmaya sebep oldu.. 🥺 Annelik ne güzel şey.🌺
Balbademim3 Ultraslan40 biz nasıl erken bebeklik dönemimizi hatırlamıyor isek onlar da hatırlamaz diye düşünüyorum ama ilerideki kişilik yapısını, psikolojisini etkileyeceğini okumuştum yaşadıklarının, hatta anne karınnda hissettiği 0-3 ayında güvenli bağlanmanın sağlanması gerektiği vs okuyoruz insan etkileniyor . Öyle mi etkilendi böyle mi hissetti diye düşünüp duruyoruz. Maşallah kocaman olmuş büyütmüşsünüz annesi 🧿 herşeyin bir zamanı var ve kişiden kişiye değişiyor ikiniz de ne zaman hazır olursanız ozaman bilirsiniz ve umarım sağlıklı şekilde çözümlersiniz .
Ultraslan40 Balbademim3 amin amin Rabbim onlara sağlık, güç kuvvet versin. Zaten her şey onlar için. Ama inşallah dediğiniz gibi psikolojik bir etki bırakmaz. Ben hala bu durumu kaldıramıyorum aynı şeyi çocuğum da yaşasın istemem.
yuksekipek Minik_Hanim bunları düşünmeyerek aştım ben duygusal yönden düşünürsek biz kaybediyoruz çünkü… zaten hic yemek yemiyordu, asiri istahsizdi, artık anne sütü degilde yemek yemesinin daha mantıklı oldugunu düşündüm ve 1 günde kestim. Hem memeden kesince gece uykusu düzeldi uyanmaz oldu, yan yana yatmaktan kurtulduk, erken kalkip gec yatmaktan kurtulduk.
Minik_Hanim yuksekipek yemek problemimiz yok ama uyku buyuk problem bizde de. Biz de birlikte yatiyoruz esim 1 sene olcak kanepede yatiyor. Gece 1 2 kere kalkiyor meme için ama sabaha karşı uyandiktan sonra meme surekli ağzında dursun istiyor. Bu sabah bırakmak bilmedi zonkluyorlar artik acidan☹
Denizulas-21 Minik_Hanim merhabalar gelin bi sarılalım öncelikle 😌 benim oğlum da 21 ay 1 haftalık bende ailemin yanına gidince bıraktıracağım diye planlamıştım geldik ve yarın yada diğer gün bıraktırmayı deneyeceğim meme bağımlısı bir çocuk park sokak asansör evde insan var yabancı demez meme diye bağırır birini versem diğer meme diye ağlar 😌 geceleri bazen hiç uyanmadığı oluyor bazı gecelerse 3 kere bile uyandığı oluyor ve memede uyuyan bir çocuk 😌 yani uykuya geçişleri de zor olacak gözümün önünde canlanıyor bende üzülüyorum acaba erken mi diye ama artık herkes doktorumda dahil gelişiminin iyi olduğunun bırakabileceğimin bazı bebeklerin hiç emmediğinin bizim şanslı olduğumuzu söyleyip duruyorlar. İnanın bazen emzirirken ağlamak istiyorum yeter diye ama bıraktırma aşamasına gelince de duygusala bağlıyorum ama bu bir süreçti zaten ben onun hep annesiyim aramızdaki bağ bu şekilde zedelenmeyecek ki 💞 Bana yazın olur mu sürecinizi bende size yazarım Allah kolaylık versin 🙏🏻
Minik_Hanim Denizulas-21 doktorun söylediklerine kadar her şeyimiz ayni inanir misiniz.. Kizim da bi sag meme emsin sonra diğerini emsin. Oynasin minciklasin.. cani sıkıldıkça gelir memme memmee yakama yapışır. Vermeyince aglama krizi, ofke nobeti, kendini yerden yere atmalar, başını kapiya duvara vurmalar🥺🥺🥺nasil keseceğimi de inanin bilmiyorum.. konusmak da care olmuyor ne zaman konussam daha da memeye bagli hale geliyor, cikmazdayim🤷♀️
boncukhaniminannesi Minik_Hanim ben çok istedim kızım emsin devam etsin 1 yaşı doldu aniden kendi bıraktı memeye aşık şuan bile eli mememde uyuyan bebek gitti bir anda görünce bile kaçan bir bebek geldi şok olduk çok üzüldüm başlarda ama nasibi bu kadarmış dedim eğer bir zorunluluğunuz istahinda bir sorun yok ise biraz daha devam etseniz keşke tabi bebeklerin üzerinde yaş aldıkça nasıl bir bağı olur bilmiyorum ama kızım bırakmasa idi bende devam etmek isterdim
Minik_Hanim boncukhaniminannesi keske kizim kendiliginden biraksa, ben imreniyorum böyle kendiliginden birakana elimde değil hem 1 yas az da degil bence gayet yeterli bi sure..
Ozlem_likce Minik_Hanim Bunu okuyunca aşırı üzüldüm. İşe başlayacağım yakında bebeğim gün için de meme arar diye hep düşünüyorum. Ağlattınız beni
Minik_Hanim Ozlem_likce ozur dilerim🌸 anneyi gormedikleri zaman bence daha rahatlar meme cok sonra akla geliyor, benim kizim oyle yani. Annem aliyo saatlerce durur yaninda cok nadir meme istedigi oluyo ama beni gorunce üstümden inmiyor🤷♀️
gzm_42 Minik_Hanim ay bende o durumdayım nasıl bıraktırcam kıyamıyorum ya vicdanım rahat olmiycak gibi sanki bı süre 😭
KaranveAnnesi Minik_Hanim Minik_Hanim üzülmeni anlıyorum canım ama şöyle düşün. Benim sütüm başından beri azdı sadece uyku geçişlerinde oğlumu emziriyodum. Oğlum 4 aylıkken s.kesesi ameliyat olmak zorunda kaldım ve bir gün içinde bırakmak zorunda kaldık. Çünkü ben15 gün hastanede yattım. Bunları yazıyorum eminim benzer şeyleri çoğu kişi yaşamıştır. Sen doya doya emzirmişsin o da emmiş maşallah üzülmene gerek yok bence. Sağlıkla büyüsün bebişin🤗
Minik_Hanim KaranveAnnesi amin amin hepimizin evladı saglikla buyusun, allah kimseyi evladiyla sinamasin acisini göstermesin 💙🙏
Mucizem_0809 Minik_Hanim oğlum 25 aylık olmak üzere açıkcası bi anda bıraktırmak istemiyorum yavaş yavaş bikaç uzman dinledim çocukda travma etkisi yaparmış nasıl olsa bırakıcak bigün şimdi istediği kadar emsin 😋
Peaceful Minik_Hanim 24 Ay olana kadar emzirin sonrasında da kendi bırakabilir deniyor. Emzirme danışmanları ve bazı pedagogkar siz kesmeyin bebeğiniz zaten kendi bırakacak diyor
Nako Batigun işte bu benim oğlum. Gece uyandığında memesiz uykuya dönemez ama gündüz asla kendisi istemezdi 1yasina kadar hep zorla emzirdim . Şuan 16aylik canı sıkılsa biyerini acıyıp ağlasa yemek yemek istemese en ufak şeyde anne meme diye geziyor hangisi daha iyi karar veremesemde emzirmeyi seviyorum henüz bırakmayı düşünmüyorum ama eminim zor olacak bırakmak.
Batigun Nako ben de hic bırakmak istemiyorum belki benim kızım da 1 yaşından sonra duskun olur yani duam o yönde 😒
Swtlna Bir hafta boyunca ağladım ben bu nedenle, hala da mutsuzum resmen, fazla hassasiyet gösteriyoruz muhtemelen ama elimde değil. Hala emerken gözümün içine bakmasını, yaptığımız oyunları, o bağı özlüyorum.bu postta gözyaşım pıt :(
06082020 Swtlna 10 aylık kızım var inşallah 2 yaşına kadar emer dediğiniz gibi emerken yaptığı oyunları çok özlerim 😰ellerini ağzıma sokmalar bacağını omuzuna atmalar diğer eliyle mememle oynamalar off şimdiden ağlayasım geldi
Swtlna 06082020 28 aylık bıraktırdım şükür iyi emdi ama işte çok zor geliyo insana, büyüdükçe daha ne oyunlar ne oyunlar, gözümün içine bakardı bi de o bakışa canım feda
Anaogul Minik_Hanim öyle düşünme maşallah ne güzel emzirmissin oğlum 1 buçuk ay oldu bırakalı 10 aylıktı bı anda emmeyi bıraktı üzüldüm ama kendi istemedi sonuçta herşeyin bı sonu var üzülme güzel anne yıpratma kendini