Minik_Hanim 20 aylık kızımı sütten kestim. 9 gün falan oluyor. Son emzirmede geldi emdi uzun uzun, zaten artık keyif için özellikle uykudan uyanınca ve canı sıkılınca emer olmuştu.
20 aylık serüvende, kana kana,doya doya, her anını keyifle emzirdim. Her emzirmede göz temasıyla,öpe koklaya,severek, saçlarını okşayarak emzirdim.
Bu bizim aramızdaki eşsiz bir bağ. Kestim ama o bağ ne sekteye uğradı,ne değişti. Hala gelip öpüyor mesela. Bu yüzden üzülmüyorum. Gelişmesi için fazlasıyla emzirdim. Geriye dönüp bakınca keşkem yok. Artık süt içiyor. Bu duruma alıştık.
Yıllar sonra bile emzirdiğim anlar gözümde canlanacak, kocaman da olsa o hep bebek olarwk kalacak hafızamda. İyiki bu duyguyu yaşadık. Üzmeyin kendinizi 😌 Ben geride harika anlar, dolu dolu zamanlar bıraktığım için üzülmüyorum.