Gzmkrm benim bebeğim de baba mama tarzı dede falan diyor ama böyle bazen tuhafca çığlık atıyor bağırıyor o öyle yapınca bende korkuyorum irkiliyorum ondan acaba korkuyor mu ya da eşim bazen bağırıyor ondan öğrenip mi yapıyor bu şekilde huy edinmesinden korkuyorum herşeye çığlık atmasından her istediğin bağırıp bize yaptırmasından. Benim oğlum 6 dişi var kaçınma olduğunu sanmıyorum yani çıkmasın dişi biraz dursun aşırı yordu altı dişi kendisi bizi de salya da var ama hayırlısı bakalım