Selamlar..
10.5 aylık bebeğim var ve 2 aylık hamileyim..
Emerek uyur ve gece en a 3 4 kez uykuya emerek döner. Boy kilo normal beslenme için emmiyor zaten bikac dakika bile sürmeden dalıyor geri.
Kardeşi gelmeden odasını ayırmak istiyorum ki alışsın ve gece emzirmesinide kesmek istiyorum çünkü hamilelik ilerledikçe uyku ihtiyacım çok daha fazla olacak.
Tecrübeli anneler nasıl yaptınız? Önce odasını mı ayırayım yoksa gece emzirmesini mi keseyim?
gece beslenmesini nasıl en kolay şekilde çözdünüz?
Şimdiden çok teşekkürler 🌸