6 ay 20 günlük kızım 10 15 gündür bana aşırı bağımlı, odadan ayrılamıyorum kıyamet kopuyor. Hele uyandığında yanında ben olmayayım yarım saat ağlıyor, ben kucağıma alınca susuyor ama ben yanında iken uyanırsa mutlu uyanıyor. Şu dönem annemlerdeyim de eve dönünce ne iş yapabilirim ne başka bişey kimseye gitmiyor(baba da dahil) bu dönem geçiyor mu 😩😩