Kızlar merhaba 9aylık oldu oğlum bugün basından beri hiç kabızlık yaşamadık yani sindirimi normal bir bebek di daha dişleri de cıkmadı ama çok kaka yapıyor neden siz ce yani böyle olursa kilo da almaz diye düşünüyorum 9aylık 10300gram yediği yaramıyor olabilir mi