39 günlük bebeğim var son 1 2 haftadır akşamları 3 saat uyanik kaliyot bu sure de beni emmiyor hatta göğsüme yatirdigim an başlıyor ağlamaya huzursuz acliktan ağlıyor bende biberonla besliyorum bu sürede gündüzleri 2 2.5 saatte emziriyorum gündüzleri uyanık olsa da bir sıkıntı yok ama akşam 6 7 başlıyoruz 3 saat gazını gündüzden çıkartıyoruz masajlarla emmeden her defasında mutlaka ayaklarını ileri geri yaparak ilerliyorum sorun biberon mu diyeceğim ama göğsüme yatirmadan başlıyor yaygarasi geçici mi benim gibi yasayaniniz var mı bu durumu? Çözümü ne olabilr.