Merhabalar🙋🏼♀️ Oğlum çok iştahsız bir bebek daha doğrusu küçücük boyuyla yemek seçen bir bebek☺️ Muz , avokado, yeşil mercimek, ıspanak, patates ve havuç gibi gıdalara bayılıyor ama bunlar dışında ki besinler yemek istemiyor. Sürekli bunları yediği zamanda dengeli beslenmiş olmuyor. Köfte yediremiyorum mesela hatta kıymalı yemekler yaptığımda kıyma ağzına gelmesin diye püre yapmak zorunda kalıyorum çünkü yemiyor, tükürüyor🤷🏼♀️ Tel şehriye ve pirinç yer ama bulgur yemez mesela onu da tükürüyor🤷🏼♀️ 10.5 aylık oldu ama 1 günde toplam yediği ek gıda miktarı 1 çay bardağını geçmiyordur. Anne sütüne mi sığınıyor yoksa ben mi açlık tokluk zamanını oturtup düzgünce besleyemiyorum bilmiyorum artık🤦🏼♀️ Bu dönemler geçici mi ? Yani benim oğlumda kahvaltı , öğle yemeği, akşam yemeği gibi öğünlerde önüne ne koyarsam iştahla yiyebilecek mi bir gün🙄 Sizlerin bebekleri ne durumda ? Kaç öğün besliyorsunuz ve öğünlerde yaklaşık yedikler miktar ne kadar? Güzel cevaplarınız bekliyorum canım anneler☺️