ilknur1234 benim 2 çocuğumun arasında nerdeyse 2 yaş var çok zorlanıyorum ama çok ta güzel 😍💓büyük oğlum kardeşine alıştı baya gidip seviyor oynamaya çalışıyor öpüyor böyle görünce iyiki diyorum tek çocuk kalmasını asla istemedim, Rabbim de nasip etti sizde endişe etmeyin bir şekilde olur herşey 🥰 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸