Kızlar 7 aylığız sürekli bir bağırma ağlama hiç bir şeyden hoşnut olamıyoruz ne güzel yemeğini de yer beni de emerdi ama ne olduysa 2 haftadır böyle diş olabilir mi acaba böyle olup kaç hafta sonra diş çıkaran var ölücem artık yada başka bir sıkıntısı olabilir mi