Ayse_54 Kızım bu ara 3 gün yapmayım sonra yapıyordu yine 2 gündür yapmıyodu ve çok ağlıyordu. Az önce çok ıkındı yaptı ama baya çıktı aşırı sulu ve köpüklü kötü bişeymi bu ya
-erCansu- Ayse_54 gazla beraber cikincada öyle köpüklü oluyor benm oglumunda oluyodu takip edin yinede
Ayse_54 -erCansu- devam ederse bi sorun olurmuki uyuyan bebiş uyumuyor ağlıyor sürekli çok sakindi doktorada yazdım ama hala cevap gelmedi