Ecemik 20 günlük olana kadar sürekli mememde tuttum suan 2 aylık istesemde öyle saatlerce kalmıyor artık.
Meme den koynundan ayırma kuzunu. Senin tenine, kokuna ihtiyacı var. Daha dünyayı bilmiyor, adapte olması lazım. Hala anne karnında hissediyor kendini, senin kalp atışına, sıcaklığına ihtiyacı var. Ben 4 5 saat sabah kadar göğsümde tuttum. Arada emdi arada uyudu yatagına neredeyse hiç koymadım.
Kucaga alışır diyenlere de aldırma. 3 aya kadar alışkanlık diye birşey yok.
Hem ilerde istesende durmayacak kucagında o zaman da 2 dk sarılayım diye peşinde koşacaksın.
Eğer sende uyuyacaksan bebegini yataga koyduğunda üstüne kokun sinen bir tshirt koy. Kokunu alsın Ordan. Daha rahat uyur.