Meriii9 Kızlar bebegım 2 bucuk aylık dogdugundan beri goz yası eksik olmadı gozlerinden sarı sarı çapaklanıyor aşırı derecede kirpikleri birbirine yapısıyor doktora gittik masaj yap dedi damla verdi. Yapmaya calısıyorum ama gecmedi hala basına gelen varmı?
Gizem_Teo Meriii9 bizimde aynıydı canım sildim sürekli masaj yaptım bir kerede anne sütünün antibiyotik özelliği olduğu için sütümle silmiştim geçmişti dene istersen
Ada05 2aylık kızım hala devam ediyor malesef bizde de aynı sorun 😕 bizde damla ve masaj yapıyoruz amaa geçmedi
Meriii9 Ada05 Damlayı surekli mı kullanıyorsunuz siz damlayi geliyo aslında ama doktor surekli kullanmayın dedi diye bıraktık biz
Ada05 Meriii9 3*1diye verdi eczane ama doktor bana çapaklandıkça damlat dedi diye çapaklanması çok olunca yapıyorum