Deletedmom115 Songulkip Çok pahalı bir şeye gerek duymadım ben sizde öyle düşünüyorsanız pilsan yada baby&plus düşünebilirsiniz
Thesra Songulkip İkea antilop mama sandalyesi kullanıyorum çok çok yeterli amaç sadece yemek yedirmek olmalı ve yatık değil tamamen dik bir pozisyonda yemek yedirilmelidir
AnneVeKuzusu Songulkip bnmki de 5 aylık baby force aldık hem hafif çok yer kaplamıyo koyduk bile mutfaga arada oturtuyorum 🙈 Digerleri çok agır kaba ve yer kaplıyolar 70 liraya mı ne almştım dünya para vermeye gerk yok bnce bişy olursa yeniden alınır ki bişi olcgnı da sanmıyorum
Cemrelif Songulkip joie mimziy lx aldım. Benim kızımda 5 aylık. Yavaştan oturmaya başladık. Kullanan arkadaşlarım vardı. Çok sağlam ve kullanışlı. Şu anda ebebekte 200 tl üzerine 50 tl kampanyası var. Onla hediye çekide geliyor. Ayrıca a101 ona çok benzeyen fisher price geliyor. Fiyatı dahada uygun
Icot Thesra ben de ona çok benzer pilsan mama sandalyesi kullanıyorum. Çok memnunum. Kızım ek gıda hariç çok durmuyor zaten binde bir azıcık oynuyor inmek istiyor ardından. @Songulkip
Dorukcumunannesi Songulkip bncede cok para veemenize gerk yk bende cok kaliteli mama sandalyesi vae mwmnun degilim a101 de bugun 49 tl ye satisa cikan mama sandlysni alcaktim ama kalmamis ,aynisi ebebektede var 62 tl baby plus marka. İnceleyin isterseniz gayet is gorur
Janss Songulkip Chicco Polly kullanıyorum . Çok memnunum . Kademeli boyutu , çıkabilen çift ön tepsisi , 3 pozisyonlu koltuğu , kolay temizlenebilir kumaşı .. Tavsiye ederim .
[silindi] Songulkip bebegım 6 aylık bugun chıcco polly start 2 aldık cok memnunuz hem ıcınde acayıp rahat ettı hem cok sevdı 🙆🏼♀️ Yemek yemek dısında butun gun ustunden ındıremedık bız emeklesın dıye yere koydukca o oraya cıkmayı ıstedı 😂 gercekten verdıgımız paraya degecek bı urun sanırım dusunun derım
Melekannem Songulkip civil hem çalışma masası oluyor hem mama çok memnun kaldım oğlum 2 yasında suan çalışma masası gibi kullanıyor 🥰 fiyatı 99 tldi