Normal canim ilk dogdugu haftada o pembe leke oluyor yenidoganlarda. Emzirme konusunda da sık sık emzir canim gunduzleri saat basi geceleri 2 saatte bir en gec 3 saatte bir emzir. 15. Güne sarilik riski gecene kadar bu sekilde devam et. Ilk gunler bebekler uyanmakta zorlanir topuklarini sık altını aç burnunu sık uyandir. Sütün az geliyor olabiljr endiselenme ilk gunler oyle oluyor. Bebeginin midesi kiraz cekirdegi kadar suanda birkac damlayla bile doyar. Her annenin sütü bebegine yeter buna inan. Süt hormonla calisir. Sicak dusunu al cayini kahveni al dinlen bol bol. Bebegini al kucagina emzir gozlerinin icine bakarak. Onunla bag kur ten temasi yap. Sen ne kadar rahatlarsan bebeginle ne kadar cok bag kurarsan ve tabiki inanirsan sütün artacak. Ilk gunler goguslerin aciyabilir , bebegin saatlerce emebilir. Bunlar gececek suan senin kokuna ihtiyac duydugu icin saatlerce kucaginda kaliyor. Ve sadece gogsunun ucunu degil kahverengi kismi da agzina aldigina emin ol goguslerinin yara olmamasi icin. Emzirmeden once ve sonra sütünü gogus uclarina sür yara olmamasi icin. Cok kuruyup aciyorsa zeytinyag sürüp hava almasini saglamalisin