Kızlar selam , geçen hafta salı günü bı kaşıntı basladi bend ama hafif akşamda oglumda başladı kaşıntı gbi değilde daha çok dokunma istediği oluyor neyse bu bende zaten 2 senedir ara sıra oluyordu hep ama smdi oglumdada olunca bı şey yapamadım eşimde ve görüştüğümüz başka kimsede yok öle vucudumuzda döküntü falan sislikte yok ama böle bı durumdayız sizce ne olabilir uyuz olabilir mi