Muallime1
Muallime1 bebeğim 17 aylık oldu geve uykuları düzene girdi,biz 10. Ayda uyku eğitimi aldık fakat en ufak bir değişiklikte anında düzeni bozuluyor,bende 2 gece annemlerde kaldım ama anamdan emdiğim burnumdan geldi resmen,gece 12 de bşr uyandı sabah 5 e kadar uyumadı ağladı,bir daha tövbe dedim artık asla kalmıyorum,yanımda yatırıp uyutsam 2 gecede ona alışıyor her desteğe anında alışıyor resmen çocuk,en iyisi evde ve kendi yatağında uyusun diyorum,