Kızlar başından beri bebeğime tek başıma bakıyorum haliyle baya yorgunluk var üzerimde. Annemler geldi kalmay. Bebeğim anneme kız kardeşime falan kahkahayla gülüyor annem uyutunca ağlamıyor kucaklarında olunca susuyor annemle kız kaddeşimi görünce hemen susuyor gülüyor. Ben kucağıma alınca bas bas bağırıyor. Onlar geldiğinden beri çocuğu kucağıma alamıyorum sürekli ağlıyor. Salondan odaya getiriyorum besliyorum çığlık atıp duruyor. Annemlere gidince susuyor. Sevmiyor mu beni 😔 o kadar üzülüyorum ki 😔 resmen kendimi harap ediyorum mis gibi bakmak için ama