fatmanergis canım ben uyku eyitmenlerinin paylaştığı yorumlardan akıl aldım hep kendi uyku eyitimi mi kendin vermeye çalışıyorum ilk başlarda yabancılık çekip ağlıyor Du kucağıma aldım başını okşadı ninni söyledim zaten sallamıyordum sallantı şeklinde uyutuyordum ama bizim sorunumuz eski tahta beşikleri varya onda yatıyordu oda alışkanlık yapıyormuş malesef gittiğim yerde uyumuyor Du bir yere gidemiyorduk sende onlardan esinlene bilirsin Bi dene en önemlisi uyku arkadaşı bizim de yok ama en yakın zaman da bende alıcam