Kızlar yakın bir arkadasım tatıldeydı geldı salı gunu işe baslayacak corona testı ıstemısler buda dun yaptırdı poZıtıf cıktı sok olduk. 2 ay oldu koronayı atlatalı neyse emın olmak ıcın bugun tekrar yaptırdı baska bır hastanede bu sefer negatıf böyle bırsey olabılır mi ya hangısıne ınancaz🤦🏻♀️