zeynepzeze Merhaba, bebeğimin ayağı 15 cm beden rehberinde anlamadım ben, kaç numara alacağım? 24-25 mi oluyor? Bilen biri varsa yardımcı olursa sevinirim
Ece156 zeynepzeze kalıpları çok dar cm olarak bilmiyorm 2 numara falan büyük almalısınız normal ayakkabıdan
Bussrraa zeynepzeze ben 20 num giydiriyorum 22-23 aldım ayakları biraz tombik diye buna rağmen üst kısımdan zor oldu ama önü boş kaldı tabi. Bence 1 numara büyük almakta fayda var. Siz büyük alın olmazsa iade eder ona göre alırsınız tekrar ben çok düşünmüyorum böyle şeyleri çünkü artık kaç tane sandalet aldım iade ettim hep dar oldukları için :)