Mualdu06 yms valla canım bende anlamadım gittim geçen ptt ye 3.5 bin TL verdi ama e devlette hepsi yatmış gözüküo
Badisko Mualdu06 işveren raporu onaylaması gerekiyor ben yarısını doğumdan 1 hafta sonra yarısınıda rapor bitince alacağım