dios_gokta diş mi bilmyorm en son azıları çkarttk ondan sonra birazcık düzelmişti şimdi yine bozuldu bu sefer daha kötü hiç yemiyor ,kan taraması en son 1 yaşında yaptrdm o zaman değerleri iyiydi yarında gidicem büyük ihtimal kan veririz ,bnde bitkisel iştah açıcı ve vitamin takviyesi filan bişey istyorm saglk ocağınada gittim ama bişey demediler pekmez içir deyip geçtiler açıkçası umarm yarn hastaneye gideceğim doktor uygn görürde yazar ,