DurununAnnesi12 3 buçuk aylık kızım var az önce kaka yaptı ama ilk sarı tomurcuk gibi büyük yaptı sonra sıvıya döndü kakasında da beyazımsı pütür pütür şeyler vardı alerji belirtisi mi bu ?
Yildizim01 Mama veriyor musunuz benim ikizlerim meme mama olarak gidiyoruz 5 gün sonra 3 aylik olacağız bizdede oluyr ben mamadandir diye düşünüyorum