İlk başta sağmak kolay gibi görünüyor ama bence çok zahmetli, gaz illa ki oluyor tüm sistemleri gelişmediği için, 3 Aydan sonra rahat edersiniz, emzirin gazını çıkarın devamlı, eğer emzirmezseniz bu sefer devamlı biberon ister emmek daha zahmetli diye sonrasında da siz yorulursunuz sürekli yıka temizle dezenfekte et ısıt soğut dert epey